لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
الگری: برای بوفون هم شده باید تا پایان پیش رویم

الگری: برای بوفون هم شده باید تا پایان پیش رویم

مکس الگری در حالی که هفته های سختی را پشت سر می گذاشت، یک بار دیگر همراه بانوی پیر در یک بازی حساس به برتری ارزشمندی دست یافت و توانست بیانکونری را به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا ببرد.

 

همه بازیکنان بسیار خوب بازی کردند، یک بازی سرعتی و همراه با تکنیکی که از انها انتظار داشتم. به بازی رفت فکر می کردم، با فکر کردن به ان بازی و بررسی، در این بازی بهتر شدیم، در بازی رفت اصلا در کار هجومی خوب نبودیم، بازی سرد وبی روحی بود اما امروز خیلی متفاوت بودیم به بچه گفته بودم که هنوز 120 دقیقه بازی مانده و ما توانستیم در 90 دقیقه به برتری برسیم. برای این بازی به بازیکنانی فکر کردم که در این شرایط بازی بهتر ظاهر شوند، بازی باز و رو به جلویی را باید به نمایش می گذاشتیم. همه بازیکنانم عالی بازی کردند و تجربه خود را به نمایش گذاشتند و برای گذشتن از این مرحله این لازم بود. در بازی رفت می خواستم که یک بازی متفاوت ارائه دهیم اما موفق نشدیم، خیلی کند بازی کردیم ودر حمله هم اصلا خوب نبودیم، اما حالا پیروز شدیم، مهم خوشحالی هواداران، مجموعه یووه و بازیکنان است، حالا به بازی در رقابت های سری آ و بعد دوباره به لیگ قهرمانان فکر می کنیم.

 

برناردسکی

 

فدریکو بازی بسیار خوبی انجام داد و نشان داد که حالا هم از نظر فیزیکی و هم ذهنی پیشرفت کرده.

 

پیامی از بوفون

 

ممنونیم همگی از جیجی، در تاریخ یووه او ماندگار است، متاسفم که از دور مسابقات خارج شد، حالا برای او هم شده باید تا پایان ادامه دهیم.

 
گفتنی است، جیجی بوفون در پایان بازی از سرمربی و بازیکنان یووه تقدیر کرده بود


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: